Faq

Les gjennom våre mest stilte spørsmål. Om du har andre spørsmål, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss helt uforpliktende.

Når vi jobber
Produserer dere alt på egenhånd?

Det kommer veldig an på avtalen. Vi gjør som oftest alt på egenhånd, men har et nært nettverk om behovet for mer spesialiserte behov skulle oppstå.

Hva er Buffer?

Buffer er en plattform som gjør det enklere for oss å planlegge, publisere og analysere på tvers av dine sosiale kanaler. Les mer her.

Hva er forskjellen på reelt innhold mellom Sosiale Medier pakkene?

Her har vi strukturert planene slik:
Startpakken inkluderer i snitt 2 publiseringer i Feed per uke, 4 publiseringer i Story per uke, 1 Live video i mnd og daglig engasjement med Likes i samfunnet.
Vekstpakken inkluderer i snitt 4 publiseringer i Feed og 5 publiseringer i Story per uke. 2 Live videoer i mnd. Og Daglig engasjement med Likes og Kommentarer. + Bruker i Buffer.
Proff-pakken inkluderer i snitt 6-7 publiseringer i Feed og Story, men ingen reell begrensning, avhenger av behovet. Ukentlig Live Videoer. Daglig engasjement med Likes, Kommentarer og Svar. + Bruker i Buffer.

For alle pakkene foretar vi en grundig evaluering av Profil og Brand og optimaliserer. Undersøker målgrupper og #Hashtags. Repost er inkl. i alle tre pakker. Samt Kreative sesjoner, rapportering av måloppnåelse.

Våre prosesser
Hvordan er onboarding prosessen?

Når vi har signert en intensjonsavtale starter vi med en Kick-Off samtale. Her vil alle mål og forventninger komme på bordet. Nøkkelpersoner blir invitert i ClickUp eller Buffer for introduksjon og transparent prosess. Kontrakt signeres og vi går inn i planleggingsfasen for å få en forståelse av strategien og  konsensus i arbeidet før selve utførelsen.

Hva er smidig prosess?

Smidig prosess (Agile) og Scrum er prosjektmetodikker som anvendes i en tid hvor tid og tilpasningsdyktighet verdsettes i større grad, men som også ivaretar kvalitet i arbeidet.

Hvordan fakturerer dere?

Vi forhåndsfakturerer samme dato som ved kontraktsinngåelse. På denne måten sikrer vi at begge er sultne på en effektiv start. Det er mulig med oppdeling av beløp. :)

Annet
Hvilken AI software bruker dere for annonsering?

Vi anvender Madgicx for optimalisering av målgrupper i kanalene Facebook, Instagram og Google Søk og Display. Les mer her.

Hva er ClickUp?

ClickUp er et av våre verktøy for smidig prosjektstyring på nett. Her kan ledere og nøkkelpersoner enkelt overvåke progresjonen i arbeidet som gjøres. Les mer her.

Hvilken plattform bruker dere for nettmøter?

Vi bruker Microsoft Teams for våre nettmøter. Det er i prinsippet veldig enkelt selv om du ikke har Microsoft lisens; vi sender deg en invitasjon på e-post og når møtet skal avholdes velger du enkelt å gjennomføre via nettleser. Les mer her.